Saturday, October 18, 2014

Ummisjalu uutesse

Ma vaatan ja imestan aina, kuidas inimesed kõikide uute vooludega ummisjalu kaasa tormavad, uued suunad, uued standardid, uued harjumused, uued vaated, uued mõtteviisid, uued...me oleme nii tolerantsed, et meile meeldib kõik, eksole!
Ma vaatan neid iga uue sabas tormlejaid ja mõtlen südamevaluga, et nad hoiavad ukse iseendasse pärani lahti. Iga uus võib sealt vabalt sisse marssida, ringi tuuseldada ja eneseteadmata totaalse kaose tekitada, mille tagajärgi alles aastaid hiljem ehk mõistame.
Mulle niisugune lahtiste uste elu hästi ei sobi, meeldigu see siis teistele või mitte. Uued toitumisharjumused, uued mõtteviisid, uued kehatreeningud, uued meditatsioonid, uued sõnastused, uued mõisted, uued kooselud, uued suhtumised, uued traditsioonid.
Mina olen mina ise. Ja minu uksele peab enne koputama, kui sisse astutakse. Ja siis ma küsin, kes on. Iga külaline ei ole oodatud. Minust ei jalutata niisama läbi, suvaliselt. Mina valin.

Aga teie, mu kallid, palun väga – sööge muru, kaisutage kasvõi tervet metsatäit puid, kallistage lakkamatult üksteist, teineteist ja mõndateist, ravige haavu kanasitaga ja painutage end selle maailma ees kasvõi kringliks, ja muidugi aina imestage ja naeratage, naeratage, naeratage... Aga südamega palun, mitte võltsilt. Proovige, kas te seda üldse enam oskategi, oma lahtiste ustega eludes.

No comments:

Post a Comment