Tuesday, December 6, 2016

Minuga juhtub alati midagi

Ei ole lihtne olla naine, eriti veel poolpime ja ligi viiskümmend aastat vana! Hommikul nagu tavaliselt tegin meigi ja plaanisin varem linna sõita, sest oli vaja üks pakk ära tuua. No olin kenasti graafikus, tuju hea, päike ju paistab! Ja lõpuks väike sutsakas lõhnaõli ja võib autoisse istuda. Aga vot niipalju sa istud, mõtles keegi kõrgemal. Nimelt tuli mul mõte proovida üht uut lõhna, mille testerpudelike mulle mingi aeg tagasi saadeti. Enamasti on neil testeritel lihtsalt tõmmatav kork peal. Jõllitasin üle prillide seda korki ja kangutasin, kuni äkki vedru välja vupsas. Noh, polnudki tavaline kork, oli hoopis pihustiga pudelike. Torkasin jubina tagasi ja nii kui surusin, sain selle hästilõhnava sutsaka otse vasakusse silma! Täistabamus! Oi, krt, kus kõrvetas! Ja kuna olin just silmad ära meikinud, siis loomulikult ujus lisaks lõhnaõlile silma ka paras ports ripsmetušši ja lauvärvi. Võtsin pihu vett täis ja pistsin silmamuna sinna sisse, loksutasin-loputasin mis hirmus, aga noh, ikka tükiks ajaks võttis nägemisvõimetuks. Vot siis varem linna. Pärast pikemat aega jamamist sain vaevu autoroolis hakkama, silm tilkumas peas, veripunane. Ja siis oli vaja veel pakk ära tuua, noh püüdsin küll maha vahtida, aga et mitte kõigele lisaks pikali kukkuda või inimestele otsa joosta, pidin ikka aeg-ajalt pilgu tõstma ja sattusin kohe ühe mureliku näoga noormehe huviorbiiti. Aga noh, hea asi selle kõige juures on see, et vaatamata loputamistele ja lakkamatule pisarajooksule lõhnab mu vasak veripunane silmamuna päris isuäratavalt, isegi tugevalt võiks öelda. See lõhn hõljub mu ninas ja õhus minu ümber. See ju eesmärk oligi... Ah jaa - lõhna nimi oli "212 sexy".

No comments:

Post a Comment