Sunday, May 30, 2010

nii, tegin fatsebuuki konto

kuigi alles loetud päevad tagasi kritiseerisin seda, ütlesin, et see on mõttetu. Sõin oma sõnu, aga noh, sõnad ju ongi minu lemmiksöök...
Nüüd tahan pealetükkivalt olla kõigi sõber. Nii see ju seal fatsebuugis käibki. Asja mõte on mis?
Sellest ma ei ole veel aru saanud. Seni arvasin, et minu sõbrad on need, kes on minu sõbrad. Kellele võin helistada kell 3 öösel, kui on miskit hullu lahti. Arvasin, et sõber on see, kes muretseb ja pakub mulle öömaja, kui olen mingist jamast üdini üles paistetanud ja hakkab pisike paanika tekkima. Tuleb välja, et olin valel teel.
Tegelikult on sõber see, kelle peal sa klõpsu teed, kribelev lootus hinges, et eiteakastalisabmuendasõbraks.

1 comment:

  1. Tead inglise keel on lihtsalt nii palju vaesem, et kõik on nn sõbrad. Eesti keeles on veel tuttavad ja kolleegid ja sugulased sõnadena reaalselt kasutuses, inglise keel on liiga üldine-vaene.

    Pgn ma klikkisin küll su kohe ära ilma mõtlemata, aga sinu arutlust järgides... :D

    ReplyDelete