Wednesday, May 10, 2017

Häbe või kube, selles on küsimus

Ma ei tea, nüüd tuleb üks kole postitus, aga ma ikkagi ütlen välja, mis ma habemetest arvan. Üldiselt on nii, et selline väike kolmepäevahabe on täitsa okei. Aga viimasel ajal on meestel mood endale ikka tõsiselt jubedad habemed ette kasvatada, sellised nagu kirikupappidel, pikkade krussis karvadega. Ja küllap on asi nüüd minu rikutuses, aga kogu see krempel meenutab mulle vägisi käestlastud kubet, mis vohab keset nägu ja lajatab nii et vähe pole. Täna hommikul tuli just üks selline ülekasvanud kubemega tüüp vastu, no keerasin pea kõrvale, pisuke piinlikkusetunne sees, sest kuidas sa ikka jõllitad teise inimese sedasamust... Muidugi, kõik habemikud, kes satuvad mu postitust lugema, võivad nüüd asuda oma kubemete, vabandust, ikka habemete kaitsele, aga hoiatan ette, et ega minusugust vana karu enam ümber ei õpeta...

No comments:

Post a Comment