Saturday, May 13, 2017

Ma magasin oma parima sõbraga

Murran juba tükk aega pead selle üle, kuidas aidata sõpru, kellel on sõbrad, kellega nad magavad ja keda nad ikka kobamisi õiget sõna otsides nimetavad lõpuks sõpradeks. No mina ei tea, mul on ka sõpru, aga ma ei maga nendega (kuna nad on naisterahvad?) ja üldse ma mõtlen, et ega tegelikult vist polegi selleks sobivat sõna, noh, et kui naine leiab endale algul sõbra ja siis see muutub millekski enamaks, füüsiliseks, siis kuidas seda sõpra edaspidi nimetada? Sekspartner kõlab ikka väga ühekülgselt, see ei sobi kindlasti. Pealegi sa ei kuuluta ju avalikult kõige, et saage tuttavaks, see on minu sekspartner Mati. Aga meestuttav? Kõlab nagu vanamoodsalt ja ähmaselt, sest ma usun, et enamikel naistel on sadu meestuttavaid, aga nad ei maga nendega. Siis tuleb meelde veel sõna kaaslane. Kuidagi jälle segane, nagu mingi teeline või siis hoopis selline kaaslane, kes on korraks kaasa tulnud. Elukaaslane on juba midagi püsivamat. Armastatu? Kõlab jälle liialt süvitsi läinult. Sest alati ei pruugigi ju veel seda sõpra, kellega magatakse, veel väga armastadagi. Armukesel on jälle selline pisut kibe hõng man, et kohe arvatakse, et abielumees...Mis siis veel? Minul said sõnad juba otsa. Tahaks väga neid inimesi aidata, et nad ei peaks pimeduses kobama ja õigeid sõnu leidmata neid sõpradeks kutsuma, sest mina vana kooli naisena leian, et sõpradega ei magata, aga noh, maailm on muutunud, noored näikse teisiti arvavat. Või ongi asi selles, et pole õiget sõna?

No comments:

Post a Comment